Thursday, June 30, 2011

Malwarebytes Anti-Malware 1.51.0.600 Pro



Malwarebytes Anti-Malware 1.51.0.600 Pro
Adakah anda pernah mempertimbangkan apa yang membuat aplikasianti-malware yang berkesan? Kami di Malwarebytes telah menciptayang mudah, sederhana, dan berkesan aplikasi anti-malware. Adakahanda tahu atau tidak komputer anda selalu berisiko dijangkiti virus,worm, trojan, rootkit, dialer, spyware, dan malware yang sentiasaberkembang dan menjadi sukar untuk mengesan dan menghapuskan.Hanya anti-malware yang paling canggih teknik dapat mengesan danmemadam program jahat ini dari komputer anda.

Malwarebytes 'Anti-Malware adalah dianggap sebagai langkahselanjutnya dalam pengesanan dan penghapusan malware. Dalam produk kami, kami telah mengumpulkan sejumlah teknologi baru yang dirancang untuk cepat mengesan, menghancurkan, dan mencegahmalware. Malwarebytes 'Anti-Malware dapat mengesan danmenghapuskan malware yang anti bahkan yang paling terkenal-virusdan aplikasi anti-malware gagal mengesan.

Malwarebytes 'Anti-Malware memantau setiap proses dan berhentiproses berbahaya bahkan sebelum mereka mulai. Modul perlindunganrealtime menggunakan teknologi canggih kami imbasan heuristik yangmemantau sistem anda untuk tetap aman dan selamat. Selain itu, kamitelah melaksanakan ancaman pusat yang akan membolehkan andauntuk tetap up to date dengan ancaman malware terbaru.

Malwarebytes' Anti Malware 1.51.0.600 Pro

MEDIAFIRE LINK!!

0 comments: