Thursday, June 30, 2011

Avira Antivirus Premium


Anda tidak perlu lagi menggunakan Avira Antivirus percuma kerana saya ingin kongsikan anti virus AVIRA PREMIUM secara percuma TERMASUK SERIAL KEY PREMIUM sehingga 2012. Baca langkah-langkah dibawah.

Avira Antivirus Premium melindungi pc atau laptop anda dari virus, trojan, adware, spyware dan banyak lagi virus-virus yang membahayakan pc atau laptop anda.

Perlindungan Advance termasuk basic antivirus protection, perlindungan email (POP3) dan banyak lagi..
Ini adalah perlindungan antivirus PREMIUM dan semestinya berbeza dari antivirus biasa. Antara yang terdapat didalam adalah :

* AntiVir
* AntiAd/Spyware
* AntiPhishing
* AntiRootkit
* AntiDrive-by
* AntiBot
* EmailScanner
* WebGuard
* RescueSystem

Sistem operasi untuk:
Windows 2000 (SP 4 recommended) / Windows XP and XP 64 Bit (SP 2 recommended) / Windows Vista / Win 7 32 Bit and 64 Bit


Langkah-langkah:
Apabila dah download anda hanya perlu extract-kannya dan siap extract dan RIGHT CLICK pada ikon(applikasi) avira dan tekan RUN/RUN AS ADMINISTRATOR.

Selepas itu akan keluar aplikasi download, anda tekan butang yang diatas sekali dan NEXT,selepas itu ia menyuruh anda masukkan SERIAL KEY.

Jangan masukkan serial key (sebab anda pun tidak tahu), cuma klik pada perkataan(LINK) yang berwarna biru dibawah yang terdapat huraian perkataan Inggeris.

Klik pada perkataan (link) itu,lepas tu ada popup suruh anda pilih mana serial key anda.

Anda pergi ke folder antivirus premium yang anda dah extract tu dan anda akan dapat HDEDV.KEY, dan klik padanya dan tunggu proses download selesai. Enjoy!!

Free Avira Antivirus Premium+Serial Key to 2013

MEDIAFIRE LINK!!

0 comments: